HTML

Körözött

2012.04.16. 00:21 Mmanna

 Mostanában nincs olyan hét, hogy ne csinálnék körözöttet. Szeretem. Általában kisebb adag készül, mert hogy lelkes túró pusztító csak én vagyok.

 

1.  1.      1/2  kg túró 

2.  2.     fűszerek: pirospaprika, köménymag egészben vagy őrölve esetleg mindkettő, só, bors 
    Első nekifutásra egy -  egy kávéskanállal, aztán kóstolás után még  lehet bele tenni,         ízlés szerint

3.  3.    1 kisebb vöröshagyma reszelve és/vagy snidling. A mennyisége szintén változhat, ízlés      szerint.

4.  4.   2-3 kanál tejföl

5.  5.   2-3 kanál joghurt

a   A fentebb felsoroltakat összekeverjük,  ha szükséges utána ízesítjük, és legalább egy két órára a hűtőbe tesszük, hogy az ízek összeérjenek. Persze azonnal is finom.
A joghurttól kicsit savanykásabb, és hígabb lesz, aki nem szereti az annyival több  tejfölt tesz bele. Ha paprikába töltjük, akkor is jobb kevesebb joghurttal vagy joghurt nélkül készíteni, hogy tömörebb legyen, és könnyebben lehessen szeletelni.

Vv Van aki vajat is kever a körözöttbe. Én nem szeretem úgy, de hát ízlések és pofonok ugye…

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: körözött körözött paprikában

A bejegyzés trackback címe:

https://mannakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr854448314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása