HTML

,,grillezett" zöldségek, fűszervajas sült csirkecombbal

2012.04.24. 17:58 Mmanna

 Igaz lassan jó idő lesz, és lehet majd kint grillezni, de én már  most szerettem volna egy kis  grillezett zöldséget. Csak a füst íze hiányzott :-)

A csirkecombot sóval, borssal megszórjuk, kevés citromlével meglocsoljuk, állni hagyjuk. 

A zöldségeket megmossuk, a padlizsánt felszeljük, pici sót szórunk rá. A hagymát megpucoljuk, keresztben bevágjuk, és a vágásba sót, borsot szórunk, és kis darab vajat teszünk. A burgonyát  és az előkészített hagymát sütő papírba, majd alufóliába csomagoljuk. A gombákat együtt tettem sütőpapírba és alufóliába, laza csomagot készítettem a gomba köré.  

A csirkét tepsibe tettem, kis olajjal meglocsoltam, és betettem a sütőbe. 200 fokon. Egy másik tepsibe tettem a becsomagolt hagymát és krumplit, és azt is a sütőbe tettem.

A harmadik tepsibe sütőfóliát tettem, és abba tettem az olajjal megkent padlizsánokat, de ezt  csak akkor tettem a sütőbe, amikor a csirke már félig kész volt. A krumpli és hagyma tepsijébe ugyanekkor tettem be a gombát.  

Amíg sült a hús és a zöldség, elkészítettem a fűszeres vajat.
10 dkg teavajat kikevertem, kávéskanál mustárt, sót, borsot, citromlevet tettem bele, majd apróra vágott kis csokornyi petrezselyemzöldet, és snidlinget. jól összekevertem, majd alufóliában hengert formáltam belőle.
Ezt a vajat a fagyasztóba tettem. Tálalásra már eléggé meghűlt. A  csirkecombra  kerültek a fűszeres vaj karikák. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: hagyma padlizsán fűszervaj sült csirkecomb grillezett zöldség griil

A bejegyzés trackback címe:

https://mannakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr694471145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása