HTML

Sült csirkecomb, vele sült gombával és burgonyával

2012.04.16. 21:45 Mmanna

Miért is szeretem az ilyen ételeket? 
Hát mert egy edényben készül minden, így kevesebbet kell mosogatni. Nincs mosogatógépem. Lehet, hogy lenne helye még annak is a konyhában, de akkor én, vagyis ÉN, már nem férnék be. Megérne egy bejegyzést a panelházakban lévő konyhák és  fürdők mérete is. 

Na de vissza a kajához!
 

 Semmi különös. A csirkét gyengén besóztam, hagytam állni fél órát, Addig megpucoltam a krumplit és a fokhagymát, a gombát megmostam. Persze a krumplit és a fokhagymát is megmostam. Aztán a csirke bele a sütőtálba, a krumpliszeletekkel együtt, rá a fokhagyma, kevés bors, pici víz, aztán a tál teteje a helyére.  180-200 fokon szép lassan megsült, időnként megforgattam, és nem sokkal a sütés vége előtt beledobáltam a gombát is. 

A képen még nem a végleges állapot van, mivel  a vacsora ideje kicsit tolódott, és forrón akartam az asztalra tenni. Úgyhogy, még visszatettem a sütőbe fedő nélkül, hogy egy kicsit piruljon még.

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro diéta sült csirke

A bejegyzés trackback címe:

https://mannakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr834455642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása